Service & Retour

Service & Retour

KLANTENSERVICE
Vragen, opmerkingen of klachten
Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Dan kunt u die per e-mail info@dewisent.nl indienen.

Vermeld in uw e-mail:
1. Uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer.
2. Een heldere omschrijving van uw vraag, opmerking of klacht.

AFHANDELING
Zodra wij uw bericht hebben ontvangen krijgt u binnen 5 werkdagen telefonisch of per e-mail reactie op uw bericht.

RETOURVOORWAARDEN IN HET KORT
1. U heeft het recht de producten binnen 14 dagen te retourneren zonder opgave van reden.
2. Goederen die retour worden gestuurd dienen compleet en onbeschadigd aangeleverd te worden in indien mogelijk de originele verpakking.
3. U bent verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar uw bewijs van postbezorging daarom ook goed. Wij adviseren u om het pakket aangetekend retour te sturen.
4. Alleen volledig ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.

RETOURADRES
De Wisent Koffiebranderij
Udenseweg 2
5405 PA Uden
Retourkosten zijn voor eigen rekening.

AFHANDELING
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen gaan wij over tot de verwerking. De retourafhandeling doen wij binnen 14 dagen nadat wij uw retourzending hebben ontvangen.
Afhankelijk van de reden om een product retour te sturen, kan deze bestaan uit:
• een vervangend exemplaar toezenden;
• het factuurbedrag (inclusief verzendkosten heenzending) terugstorten;
• bij het retourneren van een deel van de bestelling worden de verzendkosten van heenzending niet vergoed;